Dezbatere curajoasă despre obiceiurile greșite care împiedică băncile să ofere clienților experiențe perfecte [Fireside Chat]

Expertul în inovație Mike Parsons (CEO al Qualitance) va prezenta la Future Banking, în cadrul unui fireside chat, obiceiurile greșite care împiedică băncile să ofere clienților experiențe perfecte pe toate palierele prin care aceștia interacționează cu instituțiile financiare. Înscrie-te gratuit pentru a descoperi soluții pentru îmbunătățirea experiențelor bancare.

Dezbaterea se va baza pe un curs lansat recent de Mike pe platforma BottomUp Skills, în care tratează pe larg aspecte de "customer experience" care pot ajuta băncile să livreze o experiență mai bună clienților. Te poți înrola gratuit la acest curs AICI!

Discuția, care va avea loc într-un format de fireside chat, va avea loc la conferința Future Banking din 18 mai, începând cu ora 11.00, urmând să se concentreze pe soluțiile necesare pentru îmbunătățirea experienței bancare.

În opinia lui Mike Parsons, există 5 zone de "customer experience" pe care băncile se pot concentra pentru a crește satisfacția clienților, respectiv:

  • deschiderea unui cont curent, care uneori poate fi prea lentă;
  • plățile, unde soluțiile oferite trebuie să fie rapide și sigure;
  • transferurile internaționale de bani;
  • soluțiile de open banking, care implică terțe părți
  • optimizarea zonei de customer support (call center și suport oferit clienților - n.r.)

Conferința Future Banking din 18 mai va avea două paneluri, în cadrul cărora actori importanți, din mediul privat și cel public, vor întoarce tema digitalizării pe toate părțile, oferind soluții, dar și răspunsuri la întrebările cheie din relația autorități-bănci. Înscrie-te gratuit AICI!

Citeste si:
Ce ar trebui să facă băncile pentru a avea o relație mai bună cu tine
Sfaturile expertului în...

În cadrul primului panel vor fi detaliate progresele facute de instituțiile financiare în primul an de pandemie, care sunt trendurile ce s-au conturat în digital banking, dar și care este stadiul dezvoltării plăților mobile și ce inovații simplifică, în 2021, viața posesorilor de card.

Speakerii primului panel sunt:

  • Haris Hanif CEO, Orange Money România;
  • Alexandru Mihalache head of digital channels, UniCredit Bank;
  • Mihaela Ciupală, Director Product Management, Mastercard România

Panelul II este dedicat digitalizării sectorului public, ca efort comun între public și privat și se va desfășura sub forma unei mese rotunde.

Ministrul Cercetării, Inovării și Digitalizării Ciprian Teleman va susține un discurs în timp ce următorii speakeri vor dezbate temele legate de digitalizarea statului, legislația de identificare la distanță sau semnătura electronica:

Citeste si:
Future Banking,18 mai: prima masă rotundă dedicată digitalizării...
Future Banking - Digital...
  • Adrian Dinculescu, partnership & alliances manager, Namirial;
  • Bogdan Ivănel, managing director, Code for Romania;
  • Răzvan Sighinaș CIO, ING Bank România;
  • Iulian Popescu, consilierul primului ministru pe probleme de digitalizare;
  • Octavian Oprea președintele Autorității pentru Digitalizarea României;
  • Valentina Dragomir, sales & business development, AriadNext.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri