IFN-urile au fost printre primele companii care început să folosească soluții digitale, încă de acum 10 ani. Dan Masut, General Manager la Ocean Credit IFN, a menționat, la Future Banking Summit, că fintech-ul pe care îl conduce oferă produse de creditare, complet digitale, care pot fi acordate de la 1 lună și până la 12 luni.

Ocean Credit este primul startup fintech care a adus tehnologia de transfer de bani card2card pe piața de creditare din România.

„Clienții Ocean Credit IFN sunt 100% bancarizați, dacă ne referim strict la faptul că au un cont curent și un card de debit atașat acelui cont curent. Însă, dincolo de acest aspect, stă în puterea noastră, alături de toți ceilalți factori și agenți economici din piață, să creștem nivelul de conștientizare, modul în care ei pot să utilizeze cât mai bine și cât mai eficient aceste produse, atât cele de tranzacționare, cât și cele de creditare.”

Avantajul unui asemenea business, complet digital, este că oferă, în primul rând, încredere pentru clienți. „Încredere este foarte importantă, pentru că duce la consolidarea procentului de clienți recurenți, care apelează la produsele tale. Mai departe, ascultând nevoile clienților de a oferi produse mai bune, le adaptezi în funcție de limitele pe care ți le dă piața, iar, în cazul unui IFN, la modul în care asiguri finanțarea necesară.”

Recent, Ocean Credit a lansat un nou produs, o linie de credit revolving prin care atacă piața cardurilor de credit și a facilităților overdraft. Dan Masut spune că, după ce s-a terminat implementarea serviciului, acesta este acum accesibil în contul de client din pagina de web al Ocean Credit. În următoarea fază, va fi lansată o aplicație mobilă prin intermediul căreia clientul poate să își gestioneze singur produsul. „Când vom lansa aplicația, clientul poate să își transfere singur banii din contul pre-aprobat către contul său de card de debit pe care îl are. De fapt, ceea ce facem este să responsabilizăm clientul cum să-și gestioneze produsul, rambursarea și finanțarea în orice moment al perioadei contractuale oferite.”

Dan Masut este de părere că, prin digitalizarea și bancarizarea populației slab bancarizate sau nebancarizate, putem ajunge la o democratizare a serviciilor pe o scară mult mai largă și la optimizarea lor. În același timp, aceste componente conduc și la prețuri mai bune pentru clienți, dar și la o gamă de produse și servicii mult mai diversificate.

Dialogul cu Dan Masut din cadrul Future Banking Summit poate fi urmărit pe link-ul de mai jos:

Sursa foto: Ovidiu Udrescu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri