Raiffeisen Bank Romania acorda firmelor mici si mijlocii, pana pe 30 septembrie, credite negarantate in lei, de cel mult 10% din cifra de afaceri a acestora pentru finantarea rapida a activitatii curente a companiei, informeaza un comunicat transmis de banca.
Creditul Capital Negarantat se adreseaza intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) cu o cifra de afaceri cuprinsa intre 1 si 5 milioane euro. Creditul se acorda pe o perioada de cel mult un an, iar suma maxima este de 510.000 lei, dar nu poate depasi 10% din cifra de afaceri a companiei.

"Creditul se acorda fara garantii materiale, ceea ce inseamna timp si documente mai putine, precum si costuri mai mici. Suma acordata va putea acoperi nevoia de finantare pe termen scurt a unei companii, datorata in primul rand ciclului de exploatare sau sezonalitatii”, a spus directorul sectorului IMM al Raiffeisen Bank Romania, Alexandru Ciobanu.

Raiffeisen Bank Romania are, in prezent, peste 130.000 clienti IMM, in timp ce volumul de credite acordate acestui segment a crescut cu peste 40% la sfarsitul anului trecut fata de decembrie 2005, iar depozitele au crescut cu peste 43%, in aceeasi perioada. Pe langa acestia, banca mai are 2,2 milioane de clienti persoane fizice si aproximativ 5.000 clienti corporatii mari si medii.

Raiffeisen Bank detinea active de 13,8 miliarde lei (4,09 miliarde euro) la sfarsitul anului trecut si controla 8,03% din piata bancara romaneasca, conform datelor bancii centrale.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri