OTP Bank Romania urmareste o crestere pe toate segmentele in urmatorii trei ani, in special pe sectorul companiilor mari, si a firmelor mici si mijlocii, venind in intampinarea acestora cu proiecte de finantare, potrivit datelor publicate de companie.
Strategia OTP Bank Romania pentru urmatorii ani va fi aceea de a continua dezvoltarea segmentul de retail, orientandu-se cu preponderenta pe intreprinderile mici si mijlocii prin cresterea vanzarilor si eficientei de operare, avand ca tinta pentru 2010 obtinerea unui profit brut de 70 milioane euro.
In acest an, OTP Bank Romania intentioneaza sa achizitioneze alti jucatori de pe piata si mizeaza pe vanzarile de pachete de produse de creditare "cross-sell". Tot in acest an, banca intentioneaza sa lanseze produse ipotecare si depozite pentru sectorul de retail, cu orientare pe private banking, mai precizeaza reprezentantii bancii.
OTP Bank Romania a obtinut active totale de 2,5 miliarde lei in Q1
OTP Bank Romania a inregistrat in primul trimestru active totale in valoare de 2,5 miliarde lei, imprumuturi de 1,5 miliarde lei si depozite care totalizeaza 525 milioane lei, potrivit unui raport al bancii. Banca vrea sa ajunga la 100 de unitati in 2007, dupa ce isi va extinde reteaua cu 34 de unitati si la un numar 1.165 numar de angajati, dupa ce va angaja 369 de persoane in acest an, potrivit datelor prezentate de companie.
Totalul creditelor acordate de OTP Bank Romania in perioada ianuarie-martie 2007 este de 1,5 miliarde lei, din care 804 milioane lei reprezinta creditele pentru consum, 182 milioane lei sunt credite ipotecare, iar 548 milioane lei imprumuturi acordate companiilor. La sfarsitul primului trimestru din acest an banca avea depozite in valoare de 525 milioane lei, din care 271 milioane lei reprezentau depozitele pentru populatie, iar 254 milioane lei erau depozitele pentru firme.
In 2007 OTP Bank Romania vrea sa-si extinda oferta de produse si servicii si, totodata, sa dezvolte canale alternative prin SMS, vanzari directe si parteneriate. Banca doreste sa isi schimbe strategia privind companiile mari prin desfasurarea unor activitatile separate de vanzari pentru acestea. Conducerea bancii intentioneaza sa numeasca manageri de cont care sa administreze toate activitatile bancare ale marilor companii.
In 2006, OTP Bank Romania a inregistrat o pierdere de 2,6 miliarde forinti (35,3 milioane lei), cu 23% mai mare decat cele din anul anterior, datorata investitiilor masive in extinderea retelei. OTP Bank Romania a atins in decembrie 2006 o cota de piata de 2,13% pe segmentul retail, bazata pe cresterea creditelor ipotecare, pana la nivelul de 3,81% din piata.
Unul din principalele obiective ale OTP Bank pana in 2010 este acela ca jumatate din profitul obtinut pana in 2010 sa provina in urma achizitiilor pe care le va face grupul de alti jucatori de profil.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: