Raiffeisen Bank a lansat SavingBox, o functionalitate nouă în Smart Mobile, cu ajutorul căreia clienții pot economisi atunci când fac cumpărături. SavingBox este disponibil în aplicația de Mobile Banking și dă posibiliatea clienților băncii să economisească un procent din fiecare plată efectuată cu cardul de debit.

Raiffeisen Bank a lansat SavingBox, un nou serviciu de economisire în lei, la fiecare plată cu cardul de debit. Funcționalitatea este disponibilă prin actualizarea aplicatiei Smart Mobile din magazinele de aplicații.

SavingBox este un serviciu gratuit, care le permite clienților crearea unui fond de rezerva, punând bani deoparte într-un cont de economii in lei, la care clientul are acces oricând și primește o dobânda avantajoasă, de până la 4% pe an.

Cu noua funcție SavingBox, clienții au posibilitatea de a alege cât să economisească automat, selectând un procent de 1%, 3%, 5% sau 10% din valoarea fiecărei plăți cu cardul de debit. Totodată, pot stabili opțional și o sumă maximă. O dată activat SavingBox, la fiecare plată cu cardul de debit în lei, suma calculată în funcție de opțiunile selectate, va fi transferată automat din contul curent în contul de economii în lei.

În cazul în care clientul nu are deja un cont de economii deschis, activarea SavingBox presupune implicit și deschiderea unui astfel de cont în care se vor acumula sumele economisite, pe măsură ce se utilizează cardul de debit.

Atât deschiderea, administrarea cât și închiderea opțiunii SavingBox și a contului de economii în lei, pot fi dăcute direct din aplicatia Smart Mobile si fără costuri.

Raiffeisen Bank activează de 25 de ani pe piața bancară din România.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri