Mastercard și BRD anunță lansarea unei colecții de experiențe și beneficii din domenii precum artă și cultură, sport, gastronomie, divertisment, călătorii sau cumpărături, dedicate exclusiv deținătorilor de carduri Mastercard BRD Premium: Noir (World Elite), Platinum sau Gold disponibile prin platforma Priceless.com/BRD.

Pentru a revendica experiențele și ofertele, posesorii de carduri Mastercard BRD Premium trebuie să acceseze adresa web Priceless.com/BRD și să își creeze contul de utilizator. Odată înregistrați pe platformă, ei vor putea accesa beneficiile grupate în cinci categorii:

  • Categoria Experiențe exclusive BRD cuprinde experiențe pe care posesorii de carduri Mastercard BRD Premium le pot accesa gratuit. Selecția actuală cuprinde experiențe gastronomice de fine dining, oferite de KANÉ, restaurant ce explorează noua bucătărie românească, The Brunch Affair, un concept exclusivist de petreceri în restaurante şi locuri neconvenţionale, și Singureni Manor, o destinație unică ce combină relaxarea în mijlocul naturii cu confortul absolut. Colecția de Experiențe exclusive BRD urmează să fie extinsă în viitor și la nivel național, cu experiențe din mai multe județe ale țării.
  • Categoria Beneficii BRD include acces în Business Lounge-urile din aeroporturile Cluj-Napoca, Sibiu și Timișoara, dar și 10% cashback la rezervările de cazare pentru oricare dintre cele 85.000 de destinații internaționale, realizate pe Booking.com.
  • În categoria Beneficii locale sunt listate avantaje precum accesul în Business Lounge-urile Mastercard din Aeroportul Internațional Henri Coandă și din Aeroportul Internațional Viena și asigurarea gratuită pentru cumpărături de la orice magazin online înregistrat în Uniunea Europeană, Marea Britanie, Norvegia sau Elveția.
  • Secțiunea Experiențe globale include o varietate de experiențe la nivel internațional și va fi extinsă constant cu noi propuneri de destinații relevante pentru clienții din România.
  • Programul european de privilegii cuprinde oferte de la comercianți internaționali din categoriile beauty, cadouri, îmbrăcăminte, accesorii și nu numai.

„Mastercard facilitează plăți sigure, simple și rapide și deschide o multitudine de posibilități pentru consumatori, precum și pentru partenerii noștri emitenți. Suntem bucuroși că, acum, alături de BRD, le putem aduce experiențe și beneficii exclusive și atent selectate posesorilor de carduri Premium din România, pentru ca aceștia să se bucure de momente cu adevărat memorabile atât pe teritoriul țării, cât și în întreaga lume. Această inițiativă reprezintă, totodată, o modalitate prin care materializăm angajamentul Mastrecard de a fi în permanență conectați cu dorințele consumatorilor și de a le depăși așteptările, prin experiențele de neprețuit oferite”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.

„Ne bucurăm să ducem la următorul nivel colaborarea cu Mastercard în beneficiul clienților noștri, adăugând un plus experienței oferite deținătorilor de carduri Mastercard BRD Premium. Ne-am dorit întotdeauna să integrăm viața de zi cu zi – fie că este vorba despre cumpărături, călătorii, mersul la restaurant – într-o experiență unică, completă, alături de cardurile emise în cadrul parteneriatului nostru cu Mastercard, iar platforma Priceless ne oferă acum ocazia de a face acest lucru în premieră pe piața românească”, a spus Anca Nuțiu, Director executiv, Retail Customers Value Management, BRD Groupe Société Générale.

Sursa foto: Mastercard

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri