Dezvoltarea companiei va fi accelerata in special de finantarea prin factoring a exporturilor romanesti. O alta sursa de dezvoltare va fi reprezentata de companiile straine productive nou-infiintate, care si-au stabilit sediile in regiunile mentionate intr-un numar mare, din motive legate de apropierea geografica, costul fortei de munca sau pretul terenului si al utilitatilor.
"Estimam ca volumul total de factoring din Romania va creste cu 50% in 2007. Numarul companiilor nou-infiintate (start-up) si al intreprinderilor mici si mijlocii (clienti traditionali pentru factoring) este in continua crestere, asa cum este si numarul companiilor care inregistreaza o cifra de afaceri din ce in ce mai dinamica. Pentru aceste companii, factoringul poate fi cea mai usoara si mai utila forma de finantare", a declarat directorul general al Companiei de Factoring, Valentin Chirca.
Compania de Factoring a realizat o cifra de afaceri de 20 de milioane de euro in primul trimestru al anului 2007. Compania are in momentul de fata 50 de clienti corporativi, din care 80% sunt intreprinderi mici si mijlocii (IMM). O pondere de 70% din portofoliu este reprezentata de industria materialelor de constructii, industria alimentara si industria bunurilor de larg consum. Rata de crestere lunara a cifrei de afaceri este de 9%, iar a numarului de facturi cu plata la termen finantate de Compania de Factoring este de 17%.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: