Libra Bank acorda credite adaptate pentru firmele de arhitectura si plateste o dobanda fixa de pana la 8,25% la depozitele deschise de arhitecti sau de membrii familiilor acestora, in urma unui parteneriat semnat de banca cu Ordinul Arhitectilor din Romania

Cabinetele de arhitectura pot accesa credite pentru care nu sunt necesare garantii reale (de exemplu, imobile) in cazul in care suma solicitata este mai mica de 50.000 lei.

"La acordare se iau in calcul incasarile cabinetului, nu profitul, iar firmele pot alege o perioada de gratie de cel mult sase luni. In cazul rambursarii anticipate a creditului, nu se percep penalitati", se arata in comunicatul Libra Bank.

Pe de alta parte, arhitectii si membrii familiilor acestora care aleg sa depuna bani la Libra Bank primesc dobanzi fixe care pot ajunge pana la 8,25%, in conditiile in care nu li se percep comisioane la deschiderea contului, la depuneri sau pentru lichidarea depozitului, mai precizeaza reprezentantii Libra Bank.

„Colaborarea noastra se va concretiza si prin promovarea unor proiecte si evenimente de catre Libra Bank, in beneficiul membrilor Ordinului Arhitectilor din Romania (OAR)”, a explicat presedintele OAR, Serban Sturdza.

Libra Bank a mai avut un proiect similar, prin care a oferit produse speciale pentru clinici, cabinete medicale si medici, numarul total de credite oferite si de depozite atrase de la clientii din acest sector ridicandu-se la 3.500.

Libra Bank are ca actionar majoritar fondul american de investitii New Century Holdings, care are investitii in valoare de 300 milioane dolari in Romania si de peste 300 miliarde dolari in Europa Centrala si de Est.

Activele Libra Bank au crescut cu 20,5% in prima jumatate a acestui an fata de perioada echivalenta a anului trecut pana la 670 milioane lei, iar profitul net al bancii a fost de 411.901 lei in primul semestru din 2007, arata datele publicate de banca.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
Ce inseamna sa proiectezi hoteluri dupa o reteta de brand