FinGroup Credit, societatea financiara nebancara a grupului Rompetrol, estimeaza ca va avea pe piata creante de 4,5 milioane de euro pana la finele acestui an, dupa lansarea a trei carduri de credit, a declarat directorul general FinGroup, Cristiana Niculescu.

FinGroup Credit a lansat luni, in parteneriat cu Oriflame, cardul de credit "Beauty made easy", sub licenta MasterCard. "Avem deja cel putin 500 de aplicatii pentru acest card, iar pana la finele anului estimam ca vom emite circa 1.500 de astfel de carduri", a spus Niculescu.

Reprezentantii FinGroup si-au propus ca, in urmatorii cinci ani, sa inregistreze cel putin 40.000 de posesori ai cardului "Beauty made easy".

Limita maxima de credit pentru acest card este echivalentul a circa 10.000 de euro, in functie de venitul fiecarui posesor, iar perioada de gratie este de 55 de zile. Posesorii acestui card beneficiaza de reduceri la produsele cosmetice Oriflame, precum si in alte magazine si centre de infrumusetare, de pana la 35%

FinGroup Credit a lansat, in aprilie 2007, cardul Fill & Go Credit, primul card de credit destinat conducatorilor auto. "Am emis pana in prezent circa 4.500 de carduri de acest tip, iar, in maximum o luna, vom mai lansa un alt tip de card", a mai aratat Niculescu, fara a preciza natura acestuia.

"Pana la finele acesui an, dupa lansarea acestor trei carduri de credit, estimam ca vom avea pe piata creante de circa 4,5 miliarde de euro", a completat aceasta.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri