Deutsche Bank: Vrem sa intram pe piata de retail banking din Romania

Deutsche Bank, cea mai mare banca din Germania, este interesata sa penetreze noi piete de retail banking, cum ar fi cele din Romania si Turcia, ca parte a strategiei de dezvoltare a diviziei de profil, a declarat directorul general al bancii, Josef Ackermann, citat de presa internationala.

"Am ajuns la o valoare de aproximativ un miliard de euro, prin tranzactii in China si Vietnam. Suntem interesati sa intram pe noi piete? Categoric ca da, mai ales in Romania si Turcia", a insistat Ackermann.

Acesta a spus ca exista potential pentru astfel de achizitii in cele doua tari, in domeniul de retail banking, insa nu este vorba despre tranzactii mari.

Posibilele tinte de preluare pe zona de retail sunt foarte putine in Romania: Banca Transilvania, Banca Carpatica sau Libra Bank.

Marimea Deutsche Bank permite institutiei financiare germane sa plateasca un pret ridicat pentru a intra pe piata romaneasca, mai ales ca Germania are legaturi economice puternice in Romania.

De asemenea, Ackermann a declarat ca Deutsche Bank nu intentioneaza sa cumpere o banca de investitii. Pe piata, mai multi bancheri au declarat ca banci precum Merrill Lynch ar putea deveni tinte de preluare, ca urmare a reducerii preturilor actiunilor si a declinului cotatiei dolarului.

Deutsche Bank a anuntat ca estimeaza, pentru cel de-al treilea trimestru al anului 2007, un profit net de peste 2 miliarde dolari, in ciuda pierderilor mai mari de 3 miliarde dolari, cauzate de tulburarile de pe piata mondiala a creditelor.

Cea mai mare banca a Germaniei a comunicat ca prevede un profit trimestrial net ce va depasi 1,4 miliarde euro (2 miliarde dolari), cu toate ca va trebui sa achite 700 milioane euro pentru a plati anumite imprumuturi si 1,5 miliarde euro pentru produse structurate de credit si pentru asigurari garantate ipotecar.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri