ING Asigurari de Viata a afisat primelor brute subscrise a urcat cu 15% in primele noua luni din 2007, pana la 364,8 milioane lei, ca urmare a avansului puternic in ce priveste volumul de vanzari de produse de protectie.
"Am obtinut un rezultat foarte bun fata de anul trecut datorita stabilitatii portofoliului si a vanzarilor mari in 2007", a declarat directorul general al ING Asigurari de Viata, Bram Boon.

Numarul politelor vandute a crescut cu 60% in perioada mentionata fata de acelasi interval din 2006, pana la 59.000 de polite. Cea mai substantiala crestere s-a inregistrat la pachetul de protectie "Smart", lansat in 2006, care a ajuns la 14.000 de polite.

"Cresterea primelor esalonate la 75% din portofoliu, de la 50%, indica o receptivitate mai mare a romanilor fata de produsele de economisire pe termen lung, nevoie care este acoperita de produsele de asigurari de viata", a mai spus Bram Boon.

El a adaugat ca acest aspect reprezinta o crestere sanatoasa a portofoliului pe termen lung, chiar daca pe termen scurt se reflecta printr-o scadere a profitului. "Valoarea adaugata a noilor polite incheiate in primele noua luni indica o crestere de 46%, pana la 37,8 milioane lei", a adaugat Boon.

Valoarea activelor sub administrare a urcat cu 28% pana la 1,39 miliarde lei la sfarsitul lunii septembrie din 2007. Totodata, valoarea beneficiilor platite de ING Asigurari de Viata a ajuns la 111 milioane lei, in crestere cu 19,7% in perioada mentionata, in care intra sumele platite pentru asigurari de viata, sanatate, accidente si invaliditate.

"Investitiile facute pentru lansarea fondurilor de pensii facultative si vanzarile semnificative au condus la o scadere a profitului brut cu 36%", a adaugat Boon. El a adaugat ca principalul obiectiv urmarit de ING Asigurari de Viata il reprezinta atragerea unui milion de clienti pe pilonul II, respectiv 30% din numarul persoanelor eligibile. "Rezultatele confirma previziunile noastre, in conditiile in care aproape 15.000 de clienti aleg zilnic ING Fond de Pensii ca administrator pentru contributiile la pensii private obligatorii. In acest moment, avem inregistrate in sistem peste 738.000 de cereri de aderare", a mai spus Bram Boon.

In cazul pilonului III, ING Asigurari de Viata a fost primul administrator de fonduri de pensii facultative autorizat din Romania, in prezent avand sub administrare doua de fonduri de pensii facultative, ING Clasic si ING Optim. Pe 12 noiembrie, numarul de participanti la fondul Clasic a ajuns la 7.255, totalul activelor fiind de 864.000 lei, iar in cazul ING Optim, numarul de participanti a ajuns la 3.315, iar totalul activelor la 302.900 lei.

Pe segmentul de pensii, ING a obtinut o pierdere de un milion euro in al treilea trimestru din 2007, in conditiile in care cheltuielile operationale s-au ridicat la 2 milioane euro, iar valoarea totala a noilor afaceri ajunsese, la sfarsitul lunii septembrie, la 34 milioane euro.

Grupul bancar olandez ING a raportat o crestere cu 47% a profitului net in al treilea trimestru din 2007, datorita vanzarii actiunilor detinute la ABN Amro, si a afirmat ca anticipeaza castiguri din investitii de 1 miliard euro. Profitul net a crescut la 2,3 miliarde euro (3,4 miliarde dolari), de la 1,57 miliarde euro, cat era in perioada similara a anului trecut.

ING a inregistrat un profit de 455 milioane euro ca urmare a vanzarii actiunilor detinute la grupul ABN Amro, ce a fost preluat luna trecuta de consortiul format din Royal Bank of Scotland, Fortis si Santander.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri