Centrul de procesare de date si plati (CRISP) infiintat de Raiffeisen International in Romania deserveste, de la inaugurarea din primavara pana in prezent, 11 subsidiare din Europa Centrala si de Est, iar peste o jumatate din traficul Swift al bancii se realizeaza prin acest sistem, anunta banca.

Pana la jumatatea anului viitor, toate unitatile Raiffeisen vor trece la sistemul CRISP, se mai precizeaza in comunicatul publicat vineri.

Acest centru de procesare foloseste infrastructura operationala si a centrului de recuperare a datelor in caz de dezastre (lansat in iulie 2007) ale Raiffeisen Bank Romania.

“SWIFT Hub va asigura centralizarea altor operatiuni, incepand cu procesarea si rutarea centralizata a platilor internationale, precum si sprijinirea activitatilor de conformitate in cadrul grupului bancar", a declarat directorul general al CRISP, Pierre H. Brisse.

"Romania are o pozitie geografica privilegiata si reprezinta o piata atractiva, care poate sa-si asume rolul de centru regional important", a spus presedintele Raiffeisen Bank, Steven van Groningen.

Raiffeisen International, divizia pentru activitatile din afara Austriei a grupului Raiffeisen, are peste 13 milioane de clienti si peste 3.000 de unitati. Raiffeisen International este subsidiara consolidata in intregime a Raiffeisen Zentralbank Oestrreich (RZB), care detine 68,5% din actiuni, restul de 31,5% fiind tranzactionate pe Bursa de Valori din Viena. RZB este institutia centrala a Grupului Bancar Raiffeisen din Austria.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri