Dupa primele 3 luni de la lansarea pe piata bancara din Romania, Millennium Bank a atins un indicator de recunoastere asistata de 56,1 % si o notorietate spontana de 10,8%, conform datelor rezultate în urma unui studiu de piata realizat de compania de cercetare Daedalus/MillwardBrown.
Conform studiului, produsele lansate pe piata de Millennium Bank au fost bine primite de catre public. La sfarsitul anului trecut, 37,7 % dintre cei intervievai au declarat ca Banca Millennium reprezinta o opiune pentru un depozit bancar, 36,5 % s-au gandit la posibilitatea solicitarii unui card de credit Millennium, iar 40,2 % ar solicita un imprumut.

La nivel de percetie, Banca Millennium se poziioneaza ca o institutie bancara apropiata oamenilor pentru 7,9% dintre respondenti, 16,4 % considera ca Millennium Bank este o banca moderna, iar 13,8% o percep ca fiind o banca inovatoare. Campaniile de comunicare ale Millennium Bank (ATL, BTL, PR) se bucura de o notorietate spontana de 29,6 %.

“Prima cercetare de piata referitoare la indicatorii de performana ai companiei ne intareste convingerea ca obiectivele noastre coincid cu ateptarile potenialilor clieni. Rezultatele studiului de piata au depasit estimarile initiale cu privire la impactul brandului Millennium, in primele luni de la intrarea pe piaa din România”, a declarat Raluca Simu, Head of Corporate Communications Millennium Bank.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri