Profitul net al Raiffeisen Bank Romania a crescut anul trecut cu 68,5% fata de cel din anul precedent, pana la 314,5 milioane lei (94 milioane euro), in conditiile in care banca a continuat sa investeasca in extinderea retelei de sucursale.

"Nu am vrut sa compromitem profitabilitatea pentru a obtine o cota de piata suplimentara", a spus presedintele Raiffeisen Bank Romania, Steven van Groningen.

Profitul inainte de impozitare a avansat anul trecut cu 80% pana la 387,8 milioane lei (116 milioane euro), fata de un profit de 215,4 milioane lei (61,1 milioane euro).

Activele totale ale Raiffeisen Bank Romania au ajuns la sfarsitul anului trecut la 15,9 miliarde lei (4,4 miliarde euro) in crestere cu 14,6% fata de sfarsitul lui 2006, cand erau de 13,82 miliarde lei (4,09 miliarde euro).

Volumul creditelor si avansurilor catre clienti a ajuns la sfarsitul anului trecut la 8,4 miliarde lei, in crestere cu 23,3% fata de nivelul din decembrie 2006. Depozitele atrase de la clienti au ajuns la sfarsitul anului trecut la 12,9 miliarde lei, in crestere cu 30% fata de finalul anului precedent.

Veniturile nete din dobanzi ale Raiffeisen Bank Romania au sporit anul trecut cu 27,5% pana la 666,3 milioane lei, in timp ce veniturile nete din comisioane au avansat cu 37,6% pana la 649,4 milioane lei.

In termeni de rentabilitate, raportul cost/venituri a scazut usor anul trecut, la 64% de la 68% in 2006, iar rentabilitatea capitalului propriu inainte de impozitare a sporit la 30,8% anul trecut de la 20,1% in 2006.

Numarul unitatilor bancare ale Raiffeisen Bank a ajuns la sfarsitul anului trecut la 433 de la 266 la sfarsitul lui 2006.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri