UniCredit Tiriac Bank incheie primul trimestru al acestui an cu o retea de 152 de sucursale si agentii, dupa inaugurarea a zece noi unitati in martie, si vrea sa deschida unitati de tip self banking, pe care mizeaza deja alte banci de pe piata romaneasca, a anuntat banca.
Banca va utiliza oportunitatile de vanzare cross selling (vanzari de produse sau servicii suplimentare unui client) prezentate de alte subsidiare Unicredit si de parteneriatele de tip joint venture incheiate in Romania pe segmente precum cel de asigurari, leasing, managementul activelor bancare sau imobiliare.

"Un alt proiect al bancii care va contribui la eficientizarea activitatii este dezvoltarea conceptului de self banking si deschiderea, pana la sfarsitul acestui an, a circa 30 de unitati bancare care sa incorporeze acest concept in Bucuresti si in tara", a declarat directorul serviciului de optimizare a retelei in cadrul UniCredit Tiriac Bank, Robert erbanescu.

In a doua jumatate a anului trecut, banca a introdus un nou model de organizare a retelei de sucursale prin alocarea de unitati dedicate clientilor persoane fizice si, separat, clientilor companii in Bucuresti si in alte orase cheie cu puternic potential economic.
Acest proces de restructurare a retelei face parte din planul UniCredit Group de imbunatatire a activitatii bancii. Pentru 2008, banca si-a propus sa deschida 70 de sucursale in orase mari si medii din tara, conform strategiei sale de dezvoltare.

La sfarsitul lui 2007, banca avea 20 de sucursale dedicate clientilor companii si o sucursala specializata in private banking.
Unicredit Tiriac Bank a afisat pentru anul trecut un profit net de 263,1 milioane lei (78,8 milioane euro), in crestere cu 50,3% fata de anul anterior, pe fondul majorarii portofoliului de credite cu 37%, pana la 10,9 miliarde lei (3,3 miliarde euro).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri