Bank Leumi Romania si-a marit activele cu 81,7% in T1

Bank Leumi Romania a afisat un profit net de 1 milion dolari in primul trimestru al acestui an, comparativ cu pierderea de 200.000 dolari din intervalul similar al anului trecut, in timp ce activele bancii au sporit cu 81,7% pana la 470,3 milioane dolari.

La sfarsitul primului trimestru din 2007, activele Bank Leumi Romania insumau 258,9 milioane dolari.

Depozitele atrase de la clienti au urcat cu 44,9%, in perioada analizata, pana la 276,3 milioane dolari, de la 190,7 milioane dorari, cat insumau in primul trimestru al anului trecut.

Volumul creditelor acordate de banca s-a dublat pana pe 31 martie 2008 (291,6 milioane dolari), fata de nivelul de 143,1 milioane dolari de la finalul primului trimestru din 2007.

Grupul israelian Leumi si-a diminuat profitul net cu 48,7%, la 132,3 milioane dolari, comparativ cu 258,1 milioane dolari, cat inregistrase in aceeasi perioada a anului trecut, mai arata oficialii bancii.

Activele totale ale grupului Leumi s-au ridicat la 83,9 miliarde dolari la sfarsitul primului trimestru din 2008, in crestere cu 2,7% fata de cele din primul trimestru al anului trecut, cand se situau la 81,7 miliarde dolari.

Grupul israelian Leumi, actionarul majoritar al Bank Leumi Romania, a intrat pe piata romaneasca in august 2006, dupa preluarea pachetului majoritar, de 99,27% din actiuni, al Eurom Bank de la firma olandeza Kolal BV, pentru care a platit 34 milioane dolari. In prezent, Bank Leumi le-Israel detine 99,89% din capitalul social al Bank Leumi Romania.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri