Intesa Sanpaolo Bank Romania a obtinut, in prima jumatate a acestui an, un profit brut de 17,9 milioane lei (4,9 milioane euro), in crestere cu 27% fata de intervalul similar al anului trecut.
Banca a afisat, pentru intervalul ianuarie - iunie 2008, un profit operational de 21,3 milioane lei (5,8 milioane euro), cu 56,7% mai mare fata de cel din primul semestru al anului trecut, in conditiile in care veniturile operationale au avansat cu 40,1%, pana la 60,5 milioane lei (16,5 milioane euro).

Cheltuielile operationale ale bancii s-au cifrat la 39,2 milioane lei (10,7 milioane euro), de asemenea in crestere, cu 32,4%.

Intesa Sanpaolo Bank Romania a deschis, in prima jumatate a acestui an, 18 noi unitati, extinzandu-si astfel reteaua pana la 68 de sucursale si agentii, si vrea sa ajunga, pana la sfarsitul lui 2008, la un numar total de 90 de unitati.

"Recent, grupul Intesa Sanpaolo a realizat o infuzie de capital de 100 milioane euro pentru sustinerea dezvoltarii bancii din Romania. Pana la finalul acestui an ne vom dubla practic reteaua, dupa ce vom deschide alte 22 de unitati, urmand ca in prima parte din 2009 sa ajungem la 120 de sucursale", declara, in prima parte a lunii iulie, directorul general adjunct al bancii, Riccardo Parasporo.

Intesa Sanpaolo Bank este parte a grupului Intesa Sanpaolo, cea mai mare banca de retail din Italia, care a raportat un profit net de 1,357 miliarde euro in al doilea trimestru al acestui an, usor peste estimarile specialistilor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri