BRD Finance si Say lanseaza un card co-branded cu limita de credit

BRD Finance si reteaua de magazine Say au lansat un card cu dubla marca (co-branded), sub sigla MasterCard, prin care utilizatorii pot lua un credit de maximum 20.000 lei si au o perioada de gratie de pana la 47 de zile.

Posesorii cardului MasterCard Say - BRD Finance pot rambursa banii fie in sume minime lunare, cu o dobanda de 2,2%, fie integral, fara niciun cost, in perioada de gratie cuprinsa intre 18 si 47 de zile.

Cardul este acceptat si de bancomatele (ATM) care afiseaza sigla MasterCard, pentru retragerile de numerar, putand fi folosit atat in tara, cat si in strainatate.

Actele necesare pentru emiterea cardului sunt actul de identitate si adeverinta de salariu sau cuponul de pensie, iar posesorii il pot folosi imediat ce primesc raspuns la solicitarea de emitere. Cardul personalizat este trimis clientului intr-un interval de maximum 2 saptamani, se mai arata in comunicat.

Taxa de emitere si de administrare a cardului pentru primul an este de 19,9 lei si este inclusa in primul extras de cont.

Posesorii cardului beneficiza de o asigurare de viata speciala, care acopera riscul producerii unor evenimente neprevazute, precum somaj, deces, invaliditate sau incapacitatea temporara de munca.

BRD Finance este o companie mixta, creata de BRD-Groupe Societe Generale (care detine 49% din capital) si Franfinance (51%), filiala a grupului SocGen specializata in credite de consum.

Prezenta pe piata romaneasca din luna aprilie 2004, BRD Finance mai are parteneriate cu Rombiz, Carrefour, Daniel, Diverta, Boom TV, Staer, Reader’s Digest, Renault, Dacia, Goldo si Bani.Doar Bani.

Magazinele Say, detinute de compania MCS Communications, ofera produse, accesorii si servicii din sfera telefoniei mobile, televiziunii digitale, foto, IT si multimedia. In prezent, reteaua Say numara 76 magazine operationale, avand o acoperire nationala.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri