Bank Leumi Romania, subsidiara romaneasca a grupului financiar israelian, lanseaza un card de debit cu o dobanda anuala de 6,75% la soldul in lei si de 2% la cel in euro, au anuntat reprezentantii bancii.
Cardul Leumi se adreseaza populatiei si are inclus in pachet si serviciul de internet banking prin care banca percepe comisioane pentru operatiuni cu 30% mai mici decat cele obisnuite.

Banca a lansat cardul "Marea Unire" in editie limitata, cu ocazia implinirii a 90 de ani de la Marea Unire a Transilvaniei cu Tara Romanesca, se arata in comunicaul companiei.

Cardul permite efectuarea platilor prin terminale electronice de acceptare a cardurilor (EPOS) sau prin cititoare manuale de card (Imprinter) catre toti comerciantii care accepta carduri MasterCard. De asemenea, permite retragerea de numerar de la orice bancomat (ATM), se mai arata in comunicat.

Pentru tranzactiile efectuate in strainatate, cardul permite realizarea platilor si ridicari de numerar in moneda locala a tarii unde se efectueaza operatiunea.

Bank Leumi Romania a trecut pe profit in primul semestru al acestui an, afisand un castig net de 5 milioane lei (1,4 milioane euro), pe fondul cresterii activelor bancii cu 54,3%, pana la 1,1 miliarde lei (301,6 milioane euro).

Leumi a intrat pe piata romaneasca in august 2006, dupa preluarea pachetului majoritar de actiuni al Eurom Bank de la firma olandeza Kolal BV, pentru care a platit 34 milioane dolari.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri