Sistemul de management al cozilor de asteptare functioneaza pe baza de numere de ordine, tip bonuri, pe care clientul si le extrage dintr-un dispozitiv pozitionat la intrare
Banca Tiriac a introdus recent un nou serviciu prin care se urmareste fluidizarea circuitului clientilor in interiorul sucursalei si facilitarea accesului rapid al acestora la produsele si serviciile bancii.

Noul serviciu este un sistem automatic de management al cozilor de asteptare, prin care se asigura directionarea clientilor catre ghiseul cel mai putin aglomerat. Programul, de conceptie romaneasca, a fost implementat pentru inceput in sucursalele Bancii Tiriac din Bucuresti (Sucursala Municipiului Bucuresti - unitatea din 13 Septembrie), Constanta si Timisoara.

Solutia informatica permite reducerea la minim a timpului de asteptare al clientilor in sucursala, asigura servirea prompta a acestora in functie de ordinea sosirii, permitand monitorizarea in timp real si reprezinta totodata un instrument valoros de marketing pentru banca.

Sistemul de management al cozilor de asteptare functioneaza pe baza de numere de ordine, tip bonuri, pe care clientul si le extrage dintr-un dispozitiv pozitionat la intrarea in sucursala. Existenta unor panouri luminoase situate central si local - la fiecare ghiseu -, care afiseaza numerele de ordine, permit optimizarea fluxurilor de operatiuni cu clientii. Ca avantaje ale acestui nou serviciu banca mentioneaza descongestionarea spatiului si disparitia cozilor la ghisee si casierii, masurarea performantelor personalului in relatia cu clientul, crearea unui climat de informare aditionala a clientilor in zonele de asteptare precum si sporirea confidentialitatii tranzactiilor.

"Am ales acesta solutie manageriala deoarece consideram ca asigurarea directionarii organizate a clientilor in ceea ce priveste solutionarea rapida a solicitarilor lor, determina cresterea increderii, sigurantei si eficientei serviciilor pe care le ofera Banca Tiriac. Vom extinde acest program util si la nivelul altor unitati din Bucuresti si din tara, in functie de necesitatile pe plan local" a declarat dl. Haluk Kurcer, prim vicepresedinte al bancii.

Sistemul automatic de management al cozilor de asteptare se inscrie in strategia Bancii.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri