BCR vrea sa isi dubleze in 2009 utilizatorii de servicii bancare pe Internet de la 438.000 de clienti la finalul lui 2008, dupa ce in primul trimestru a inregistrat o crestere medie lunara de 15-20.000 de noi utilizatori, a spus directorul managementului canalelor alternative din BCR, Catalin Moise.
"Avand in vedere ca produsul a fost lansat in luna iulie anul trecut, am prins si inceputul crizei si acum suntem chiar in criza si continuam sa inregistram cresteri. In februarie, numarul clientilor a crescut cu 15.000 fata de ianuarie, iar rata de crestere de la martie la februarie a fost de 25.000 de noi utilizatori", a mai spus Catalin Moise, citat de NewsIn.

La finalul lui 2008, dupa aproximativ jumatate de an de la lansarea produsului, Banca Comerciala Romana (BCR) inregistra 2,95 milioane de tranzactii, in valoare de 400 milioane lei si 16,7 milioane euro, a mai spus Moise.

Pe de alta parte, BCR vrea sa lanseze in 2009 o noua aplicatie pentru serviciile bancare accesate prin telefonul mobil (mobile banking).

Potrivit datelor Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale (MCSI), la finalul lui 2008 existau aproximativ 3 milioane de utilizatori ai serviciilor bancare la distanta, fata de 1,54 milioane de utilizatori in 2007.

Din totalul utilizatorilor, 2,5 milioane reprezentau clienti ai serviciilor de online banking, 330.000 utilizatori de home banking si 232.000 erau clienti ai serviciilor de mobile banking (servicii bancare prin telefon).

Totodata, numarul tranzactiilor a crescut cu 56,5% la finalul lui 2008, pana la 35,25 milioane de operatiuni, in valoare de 229 miliarde euro, in crestere cu 63,9% fata de nivelul de la finalul anului precedent.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri