Banca Comericala Carpatica (BCC) a raportat pierderi de 11,63 milioane lei, in primele trei luni din 2009, comparativ cu profitul obtinut in perioada similara a anului trecut, in conditiile in care veniturile totale atrase de banca au scazut cu 10%, potrivit rezultatelor financiare transmise Bursei.
In primul trimestru din 2008, Banca Carpatica a avut un profit net de 2,64 milioane lei.

In schimb, activele bancii au crescut cu 16,5% in primele trei luni din an, pana la 2,67 miliarde lei, comparativ cu nivelul de la sfarsitul anului trecut, de 2,29 miliarde lei.

Veniturile Bancii Carpatica s-au ridicat in trimestru I din 2009 la 136,31 milioane lei (31,95 milioane euro), in scadere cu 10% fata de perioada similara de anul trecut, cand banca a avut incasari de 151,27 milioane lei. In acelasi timp, costurile s-au majorat nesemnificativ in intervalul ianuarie - martie, pana la 147,95 milioane lei (34,68 milioane euro), fata de cheltuielile totale din primul trimestru din 2008, de 148,63 milioane lei.

Banca Carpatica anticipeaza cresterea de peste 10 ori a profitului brut in acest an, pana la 8 milioane lei, in conditiile cresterii cu 7,7% a plasamentelor in credite, pana la 1,5 miliarde lei la finalul acestui an, potrivit bugetului de venituri si cheltuieli aprobat de actionari.

La finalul lui 2008, reteaua BCC numara 236 unitati teritoriale, structurate astfel: 64 sucursale, 41 agentii si 131 reprezentante.

Titlurile Bancii Comerciale Carpatica sunt listate la bursa din Bucuresti. Banca are o capitalizare de 237,48 milioane lei (57,14 milioane euro), aferenta cotatiei de 0,113 lei/actiune, stabilita la inchiderea sedintei de luni.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri