Profitul operational net al Intesa Sanpaolo Bank Romania a crescut cu 84% in trimestrul I pana la 12,5 milioane de lei (2,9 mil. euro) , comparativ cu perioada similara din anul precedent, in contextul cresterii activelor cu 48% fata de trimestrul intai al lui 2008.
La finele primului trimestru din 2009, activele gestionate de subsidiara din Romania a grupului italian Intesa Sanpaolo insumau 3,028 miliarde de lei.

Portofoliul de credite a ajuns la aproape 1,9 miliarde lei, in crestere cu 46% fata de nivelul inregistrat in primele trei luni de anul trecut, in timp ce depozitele atrase de la clienti au sporit cu 14% pana la 745 milioane lei.

Veniturile totale nete au ajuns la 46 milioane de lei, in crestere cu 84% fata de primul trimestru din 2008, se mai arata in comunicatul bancii.
In acelasi timp, capitalul propriu se situa la nivelul de 548 milioane lei la sfarsiul primului trimestru, in crestere cu 226% fata de perioada similara a anului trecut.

"Avem incredere ca ne vom putea atinge toate obiectivele la nivel local si la finalul anului. Suntem in grafic cu toate proiectele importante pe care le avem in derulare si ne bucuram de sustinerea actionarului", a spus directorul general al bancii, Nicola Calabro.

Banca are in Romania o retea de 96 sucursale si agentii.

Intesa Sanpaolo Bank este parte a grupului Intesa Sanpaolo, cu aproximativ 20 milioane de clienti la nivel global. In Europa Centrala si de Est, precum si in Bazinul Mediteranean este prezent in 13 tari si are circa 8 milioane clienti.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri