Doar in primele patru luni ale anului 2009, mai mult de un sfert dintre clientii noi ING au incheiat planuri financiare pentru copii. Din totalul celor care incheie aceste polite, 56% sunt femei, iar cei mai multi dintre clienti se au varste cuprinse intre 26 si 35 de ani.

Aproape 86% dintre clientii care au cumparat un plan financiar pentru copii de la inceputul anului sunt casatoriti.

Planurile financiare pentru copii, lansate de ING Asigurari de Viata pe piata romaneasca in urma cu sapte ani, se plaseaza in prezent printre cele mai solicitate produse din portofoliul companiei.

La sfarsitul lunii aprilie 2009, planurile financiare pentru copii, Debut 18 si Academica, reprezentau circa 21,5 % din intreg portofoliul de produse al ING Asigurari de Viata.

Preocuparea pentru siguranta si bunastarea copiilor este un reper important in activitatea ING Asigurari de Viata.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
Cornelia Coman pleaca de la conducerea NN Ungaria