Profitul brut inregistrat de ING Bank Romania in primul semestru din acest an a ajuns 114 milioane lei (26,95 mil. euro), in crestere cu 101% fata de aceeasi perioada din 2008, pe fondul unor venituri nete ce s-au majorat cu 77%, pana la 399 milioane lei (94,34 mil. euro).
“Desi mediul economic al anului 2009 a fost unul dificil, ING Bank Romania a demonstrat ca are o pozitie solida la nivel local si o strategie care are rezultate pe termen lung. Performantele noastre, precum si consolidarea prezentei ING Bank in Romania reprezinta dovezi ca am caştigat increderea clientilor nostri, companii si clienti individuali, fiind cu adevarat implicati pe piata romaneasca”, a declarat Misu Negritoiu, director general al ING Bank Romania.

Numarul de clienti individuali ai subsidiarei locale a ING Bank a crescut de la 573.000 in semstrul intai din 2008, pana la 826.000 de client in primele sase luni din acest an. De asemenea, numarul de clienti intreprinderi mici si mijlocii ai ING a crescut de la 5.438 la 12.191.

Creşterea activelor totale cu 16% in primele sase luni din 2009 fata de primul semestru de anul trecut, pana la 10.477 milioane lei (2.477 mil. euro), precum si un raport imprumuturi/depozite de 98% asigura bancii o pozitie solida pe piata romaneasca.

„Aceste rezultate arata in primul rand valoarea echipei ING: intr-o perioada tulbure, in care fluctuatiile pietei au influentat toate segmentele economiei, ING a reusit sa isi creasca cota de piata in Romania si sa obtina rezultate foarte bune. Avem in prezent 230 de puncte de vanzare care vor satisface in curand nevoile a 1 milion de clienti”, sustine Albert Roggemans, director general adjunct in cadrul ING Bank Romania.



Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri