ProCredit Bank lanseaza de astazi campania de creditare menita sa faciliteze accesul la produse de finantare pentru intreprinderile mici si mijlocii, precum si pentru cei care isi desfasoara activitatea in domeniul agricol, a anuntat banca.
Astfel, ProCredit Bank nu percepe comision de acordare pentru creditele mai mari de 60.000 de lei sau 15.000 de euro, acordate in baza cererilor depuse in perioada 14 septembrie 2009 - 31 octombrie 2009. Oferta vizeaza atat creditele acordate in euro, cat si pe cele acordate in lei, cu orice destinatie, fie ca este vorba de credite pentru investitii, credite pentru capital de lucru sau credite cu destinatii mixte si se adreseaza tuturor IMM-urilor, inclusiv celor care activeaza in sectorul agricol.

„Pentru sprijinirea sectorului intreprinderilor mici si mijlocii, am creat produsul ProIMM care acopera orice destinatie economica (capital de lucru, investitii, refinantarea altor produse de credit, etc.) sau o combinatie a acestora, avand o maturitate de pana la 10 ani. In aceasta perioada, gestionarea lichiditatii si optimizarea costurilor constituie o prioritate pentru orice intreprinzator”, a declarat Cristina Copaci, Sef Departament Credite, ProCredit Bank.

Valoarea minima a creditelor ProIMM, respectiv AgroFlexibil este de 60.001 lei / 15.001 euro, avand ca potentiali beneficiari societati comerciale, persoane fizice autorizate, intreprinderi individuale, intreprinderi familiale, liber-profesionisti, producatori agricoli.

Facilitatea legata de comisionul de acordare pe perioada campaniei se aplica si creditelor pentru investitii, a caror maturitate este de pana la 15 ani. Beneficiarii acestor credite dispun si de o perioada de gratie totala de pana la 6 luni.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri