“Aceasta crestere a fost influentata puternic de programul special de loialitate desfasurat de noi, in pofida contextului economic dificil. Programul de loialitate i-a determinat pe utilizatorii de carduri sa renunte la numerarul de la ATM-uri ceea ce a generat o scadere a ponderii tranzactiilor la ATM de la 82% in 2008 la 76% in 2009. Oamenii incep sa inteleaga avantajele si beneficiile platilor direct cu cardul.” a declarat Igor Zganjer (foto), director al directiei de carduri din cadrul BCR.

Ponderea tranzactiilor efectuate cu cardurile BCR la POS-urile comerciantilor a crescut la 24% din totalul tranzactiilor efectuate cu cardul in septembrie 2009, fiind cu 6 puncte procentuale mai mare fata de septembrie 2008.

De asemenea, bonusul acordat de BCR pentru cardurile de debit a crescut cu 16% comparativ cu perioada 12 februarie - 31 mai 2009, iar pentru cardurile de credit bonusul acordat a crescut cu 8.4% pentru aceeasi perioada, sustin reprezentantii BCR.

BCR si-a extins reteaua de unitati de retail, dezvoltand si canalele alternative de distributie in baza strategiei de incurajare a tranzactiilor fara numerar. Reteaua bancii cuprinde 657 de unitati, 2.082 de bancomate (ATM) si 16.571 de dispozitive instalate pentru plata cu cardul (POS).