6 Noiembrie 2009

Deutsche Leasing mizeaza pe servicii financiare de nisa



Deutsche Leasing Romania va miza in vederea dezvoltarii pe acordarea de finantari in domenii ca agricultura, constructii, logistica si industrii precum cea a metalelor, a plasticelor sau a lemnului.
"Strategia noastra este una de targetare a unor sectoare anume, ce necesita largi finantari in leasing, in special pe segmentele de utilaje industriale, agricultura, industria de tipar, ambalaje si media si echipamente de constructii", a declarat Cedric Chilian, directorul general al companiei.

In agricultura, de exemplu, Deutsche Leasing Romania vine cu solutii adaptate diferitelor nevoi, in functie de sezon, ale agricultorilor. Datorita ofertelor personalizate clientul isi mentine lichiditatile si poate optimiza costurile castigand flexibilitate financiara.

Pentru achizitionarea echipamentelor de agricultura, firma germana de leasing ofera servicii financiare care presupun un avans si perioada de rambursare flexibila, valoare reziduala la final de contract sau inclusa in rate, dobanda variabila sau fixa si rate adaptate in functie de specificul activitatii clientului.

Pe langa leasingul financiar, compania mai propune ca solutii financiare pentru anumite aplicatii si creditul de co-finantare a fondurilor europene sau creditul de investitii.

Astfel, Deutsche Leasing finanteaza proiectele prezentate de client, tot pentru un avans si perioada flexibile, cu o perioada de gratie acordata in functie de specificul proiectului si cu rate adaptate tipului de activitate. In plus, se ofera garantiile standard: garantie reala mobiliara asupra bunurilor finantate si bilete la ordin.

Deutsche Leasing Romania si-a inceput activitatea in iulie 2008, avand un capital social de 3,3 milioane lei. Deutsche Leasing International, care are ca actionar majoritar compania Sparkassen-Finanzgruppe, a deschis sucursale in aproape 90% din tarile din Europa.

La nivel global, compania de leasing este prezenta pe trei continente prin 19 sucursale, cu un portofoliu de peste 100.000 de clienti atrasi in 45 de ani de functionare avand active nete in valoare totala de 1,2 miliarde de euro.



Citeste si