Banca Comerciala Romana extinde campania de afinitate la toate cardurile de credit aflate in portofoliu, astfel ca pentru toate tranzactiile efectuate de catre clientii bancii direct la POS-urile comerciantilor BCR va dona 0,2% din suma tranzactionata catre organizatia “Salvati Copiii”.
„Ne-am propus sa ne aliniem oferta de produse si servicii nevoilor comunitatii. In acest sens, BCR a lansat campania AFFINITY CARD, o modalitate de a atrage atentia asupra cauzelor sociale existente in Romania, un apel la solidaritate intre banca si clienti si un mod eficient de a-i sprijini pe cei aflati in nevoi. La inceputul lunii octombrie am lansat acest gen de campanie pentru cardurile adresate studentilor, iar de la 1 noiembrie am decis sa o extindem si catre toate cardurile de credit din portofoliu. Practic, daca clientii folosesc mai des la cumparaturi cardul de credit si cardul Student, noi donam mai multi bani organizatiei “Salvati Copiii”. Am facilitat de asemenea si implicarea directa a clientilor la actiunea noastra: acestia pot suna la numerele mentionate pe spatele cardurilor pentru a solicita virarea bonusului acordat trimestrial in cadrul programului de loialitate aferent cardurilor, in contul aceleiasi organizaþii” a declarat Igor Zganjer (foto), director executiv al directiei de carduri din cadrul BCR.

Pentru a incuraja utilizarea cardurilor de credit, BCR a lansat si o campanie cu premii pentru clientii sai posesori de BCR MasterCard, BCR MasterCard Gold, BCR PowerCard prin care acestia pot castiga premii in valoare totala de 5.000 de euro daca efectueaza cel putin 2 tranzactii de minim 70 de lei fiecare, la comerciantii acceptanti din tara, strainatate sau pe internet, pana la finalul anului.

In plus, BCR a acordat 1,55 milioane lei, sub forma de bonus, posesorilor de carduri BCR care au efectuat plati cu cardul direct la POS-urile comerciantilor din tara si strainatate, ori pe internet, in perioada 1 iunie - 30 septembrie 2009.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri