„Ne-am propus sa ne aliniem oferta de produse si servicii nevoilor comunitatii. In acest sens, BCR a lansat campania AFFINITY CARD, o modalitate de a atrage atentia asupra cauzelor sociale existente in Romania, un apel la solidaritate intre banca si clienti si un mod eficient de a-i sprijini pe cei aflati in nevoi. La inceputul lunii octombrie am lansat acest gen de campanie pentru cardurile adresate studentilor, iar de la 1 noiembrie am decis sa o extindem si catre toate cardurile de credit din portofoliu. Practic, daca clientii folosesc mai des la cumparaturi cardul de credit si cardul Student, noi donam mai multi bani organizatiei “Salvati Copiii”. Am facilitat de asemenea si implicarea directa a clientilor la actiunea noastra: acestia pot suna la numerele mentionate pe spatele cardurilor pentru a solicita virarea bonusului acordat trimestrial in cadrul programului de loialitate aferent cardurilor, in contul aceleiasi organizaþii” a declarat Igor Zganjer (foto), director executiv al directiei de carduri din cadrul BCR.

Pentru a incuraja utilizarea cardurilor de credit, BCR a lansat si o campanie cu premii pentru clientii sai posesori de BCR MasterCard, BCR MasterCard Gold, BCR PowerCard prin care acestia pot castiga premii in valoare totala de 5.000 de euro daca efectueaza cel putin 2 tranzactii de minim 70 de lei fiecare, la comerciantii acceptanti din tara, strainatate sau pe internet, pana la finalul anului.

In plus, BCR a acordat 1,55 milioane lei, sub forma de bonus, posesorilor de carduri BCR care au efectuat plati cu cardul direct la POS-urile comerciantilor din tara si strainatate, ori pe internet, in perioada 1 iunie - 30 septembrie 2009.