„Incepand cu acest an, toate diviziile noastre genereaza profit, ca urmare a investitiilor anterioare. Acest lucru ne permite sa continuam strategia de crestere organica si sa ne concentram atentia pe nevoile actuale ale clientilor nostri”, a declarat Misu Negritoiu (foto), directorul general al ING Bank Romania, adaugand: „Pentru perioada urmatoare, ne-am propus sa ne consolidam pozitia pe piata si sa valorificam mai bine potentialul retelei de distributie. De asemenea, ne dorim sa devenim nr. 1 e-bank pe piata romaneasca si sa atingem peste un 1 milion de clienti persoane fizice, mentinandu-ne performanta operationala si calitatea serviciilor”.
Numarul de clienti individuali ai bancii a ajuns la finalul trimestrului al treilea din acest an la 847.000, in crestere fata de septembrie 2008, cand ING Bank Romania avea doar 626.000 de clienti.
„Ne bucuram ca am reusit si in acest an sa dovedim ca suntem o companie puternica si solida, orientata catre nevoile clientilor. Intr-o piata aflata in permanenta schimbare am obtinut rezultate financiare mai bune decat in 2008 si am lansat multe produse noi”, a adaugat Albert Roggemans, director general adjunct in cadrul ING Bank Romania.
ING Bank Romania se situeaza in topul primelor 5 banci de pe piata din segmentul corporate banking, in clasamentul primilor 3 brokeri de pe piata de capital, in top 5 banci privind numarul de carduri de debit si credit detinute si in top 10 banci dupa valoarea activelor gestionate.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: