EuroIns Romania estimeaza ca va intra pe profit in 2010 si va inregistra o valoare a primelor brute subscrise de aproximativ 300 milioane lei, in crestere cu 7% fata de 2009, dupa orientarea afacerilor mai mult spre segmentele de asigurari non-auto, potrivit directorului general al firmei.
In 2009, EuroIns Romania a inregistrat afaceri de aproximativ 280 milioane lei, potrivit rezultatelor preliminare, si si-a redus pierderea cu 40%, la circa 10 milioane lei, potrivit NewsIn.

"Estimam un volum de prime brute subscrise de aproximativ 300 milioane lei in acest an. De asemenea, ne-am propus sa intram pe profit in 2010, chiar daca nu va fi unul spectaculos", a mentionat directorul general al EuroIns Romania, Alin Bucsa.

El a adaugat ca EuroIns Romania va continua sa-si majoreze capitalul social pentru sustinerea activitatii, daca volumul de prime brute subscrise va fi substantial mai mare ca anul trecut.

"Daca ne dezvoltam din punct de vedere al volumului de prime brute subscrise, avem nevoie de angajati si, de asemenea, trebuie sa investim in sisteme informatice. Prin urmare, trebuie sa majoram capitalul social", a mai spus seful companiei.

Actionarii EuroIns Romania au decis la sfarsitul anului trecut majorarea capitalului social al companiei cu 12,5 milioane lei, pana la 73,8 milioane lei, pentru sustinerea activitatii.

In acest an, compania mizeaza pe dezvoltarea unor segmente de asigurari mai profitabile, cum sunt asigurarile non-auto, respectiv asigurari de locuinte, asigurari de accidente, de sanatate, asigurari de raspundere civila generala si profesionala, sustine directorul companiei.

El a explicat ca polita de asigurare impotriva gripei A/H1N1 lansata la inceputul acestui an, care reprezinta un supliment la polita de accidente a persoanelor, a avut un mare succes.

"Pana in prezent, am incheiat circa 500 de astfel de polite si am inregistrat prime brute subscrise de circa 25.000 euro", a mentionat Bucsa.

De asemenea, EuroIns Romania mizeaza in acest an pe atragerea de noi clienti pe segmentul de asigurari facultative prin vanzare de tip "cross selling", odata cu intrarea in vigoare a legii asigurarilor obligatorii de locuinte.

"Din punctul nostru de vedere, asigurarile obligatorii de locuinte reprezinta o oportunitate si o posibilitate de dezvoltare pentru companiile de asigurari", a mai spus Bucsa.

In 2009, circa 20% din afacerile EuroIns Romania au fost generate de asigurarile facultative, iar in prezent compania are circa 100.000 de clienti pe acest segment.

Bucsa estimeaza ca maximum 30% din cele 8 milioane de locuinte din Romania vor fi asigurate obligatoriu in primul an, in conditiile crizei economice.

In ce priveste evolutia pietei romanesti de asigurari, directorul EuroIns se asteapta in acest an la o scadere cuprinsa intre 5% si 10%.

"Suntem in februarie, iar creditarea este inghetata. Piata auto s-a intors cu peste 10 ani in urma, iar vanzarile de masini second-hand sunt slabe", a explicat seful EuroIns.

"Pe segmentul Casco estimam o scadere mai accentuata in acest an comparativ cu evolutia pietei in general, in timp ce segmentul de asigurari RCA se va mentine, aceasta fiind o asigurare obligatorie", a mai spus Bucsa, care a adaugat ca frecventa daunelor a crescut mult in ultimii ani.

El considera ca asigurarile obligatorii de locuinte vor compensa intr-o oarecare masura scaderea inregistrata pe segmentul auto, generand astfel o scadere mai mica a pietei in ansamblu.

Cititi si articolul EuroIns Romania isi majoreaza capitalul social cu 20%

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri