Dupa ce Citibank Romania si BRD Societe Generele au lansat pe piata romaneasca carduri pe care clientii bancii pot sa-l personalizeze cu fotografia, turcii de la GarantiBank ies pe piata cu cardul de credit Bonus Card cu oglinda, creat special pentru femei, emis sub sigla MasterCard.

In martie, GarantiBank sarbatoreste luna femeilor prin lansarea unui produs dedicat in exclusivitate acestora - cardul de credit Bonus Card cu oglinda, o noua inovatie pentru piata locala.

Noul produs, emis sub sigla MasterCard, combina functionalitatile unui card de credit, oferind o oglinda drept accesoriu.

„Avand in vedere ca aproape 60% din cei 80.000 utilizatori Bonus Card sunt femei, lansam astazi in Romania Bonus Card cu oglinda, primul card de acest tip de pe piata. […] In Turcia, acest produs a fost lansat in urma cu 3 ani si se bucura de un important succes comercial, atat prin prisma functionalitatii duble - card de credit si oglinda, cat si prin beneficiile oferite”, a declarat Ilgaz Kaya, director carduri, GarantiBank.

In 2009, Bonus Card, cardul de credit oferit de GarantiBank, a depasit 80.000 de utilizatori, un nivel dublu fata de cel inregistrat la sfarsitul anului 2008.

BRD - Groupe Societe Generale, a doua banca din sistem dupa valoarea activelor gestionate, a lansat recent "a la carte", un card bancar 100% personalizabil, etichetat cu chip si emis sub sigla Visa sau MasterCard.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
BRD acorda actionarilor un dividend brut de 1,64 lei/actiune