Generali Asigurari a inregistrat in primul trimestru un volum total de prime brute subscrise de 114,5 milioane de lei, in scadere cu 4,7% fata de primele trei luni din 2009, cand afacerile au fost de 120,1 milioane de lei. Profitul companiei a ajuns la 11,6 milioane de lei in perioada de referinta.
Astfel, segmentul de asigurari generale a scazut cu 3%, pana la 93,4 milioane de lei, inin primele trei luni ale anului, insa compania a intregistrat cresteri pe alte linii de afaceri. De exemplu, asigurarile de incendiu pentru riscuri industriale au avut o crestere de 42%, cele de locuinta au avansat cu 11,4%, iar asigurarile de accidente cu 65%. Totodata, segmentele RCA si Carte Verde cu avansat cu 12%.

Sectorul asigurarilor de viata a inregistrat un volum total de prime brute subscrise de 20,9 milioane de lei, in scadere cu 12% fata de perioada similara din 2009, insa numarul politelor incheiate a crescut cu 25%.

„Motivul principal al scaderii primelor brute subscrise pe segmentul de viata l-a constituit diminuarea valorii primei medii de asigurare”, a explicat Marie Kovarova (foto), director general al Generali Asigurari.

Compania a afisat in primul trimestru cu un profit net de 11,6 milioane de lei, calculat conform standardelor nationale de contabilitate, in crestere semnificativa fata de perioada similara a anului precedent, a mai spus Kovarova, insa a precizat ca potrivit standardelor internationale IFRS, profitul companiei a fost de 16 milioane de lei.

La nivel de grup, Generali a atins un nivel al profitului net de 527 milioane de euro fata de 104 milioane de euro in primele trei luni ale anului trecut. Grupul are o forta de vanzari de 100.000 de angajati, 70 de milioane de clienti in 68 de tari.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri