Anul trecut, in Romania, au avut loc 15.760 de incendii din care 5.979 sau 38% au fost incendii de locuinte, care au provocat atat daune materiale, cat si umane (cele mai multe victime fiind copii).
Campania “Casa ta e Uniqa” se va desfasura pe perioada a cativa ani. In prima faza compania a investit 10.000 de euro in premii, promovare media si mici sponsorizari in scolile unde proiectul se va derula, urmand ca societatea de asigurari sa investeasca circa 50.000 de euro pentru intreaga campanie, a declarat Gabriela Rusu, marketing manager pentru Uniqa International.
Campania isi propune sa ii educe pe copii in scopul auto-protectiei, sa ii informeze despre riscurile la care este expusa locuinta in caz de incendiu, explozie, frutuna trasnet, grindina, cutremur, indundatie sau furt.
Uniqa a adus in Romania la finele anului 2009 si serviciul Uniqa MeteoAlert – sistem de avertizare prin SMS cu privire la fenomenele meteo extreme, oferit gratuit clientilor societatii de asigurari.
Recent, societatea si-a anuntat rezultatele finale, consolidate si auditate pe 2009, care arata o usoara scadere a afacerilor, dar intrarea pe profit. „In primul trimestru din 2010 am mers in ton cu piata, pe unele segmente am stagnat, iar pe altele am scazut.In special pe casco am inregistrat o diminuare a afacerilor in primul trimestru”, a declarat Ileana Horvath, presedinte directorat in cadrul Uniqa Asigurari nedorind sa dea mai multe detalii.
In primul trimestru din acest an piata asigurarilor generale a scazut cu 7,62%, pana la un nivel al primelor brute subscrise de 1,87 miliarde de lei.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: