Impuls Leasing a inregistrat afaceri de peste 17 milioane euro in primele patru luni, potrivit datelor preliminare, cu 47% mai mici decat in perioada similara a anului trecut, pe fondul prelungirii crizei financiare, a declarat directorul general al companiei, Razvan Diaconescu.
In primele patru luni din 2009, Impuls Leasing inregistrase o valoare a bunurilor finantate de 32 milioane euro.

"Evolutia negativa se datoreaza continuarii crizei financiare si efectelor secundare ale acestei prelungiri. Stagnarea sau in multe cazuri diminuarea veniturilor atat pentru persoanele fizice cat si pentru persoanele juridice conduce in primul rand la reducerea sau chiar la amanarea pe termen nedeterminat a investitiilor, incheierea de contracte de leasing intrand in aceasta categorie", a explicat Diaconescu, citat de NewsIn.

El a atras atentia ca lipsa stabilitatii politice si a masurilor economice intarzie revenirea economica.

Impuls Leasing are in prezent peste 25.000 de contracte in derulare. "In anul 2009 si in prima jumatate a anului 2010 au fost revandute peste 2.000 de masini recuperate. In prezent, numarul masinilor recuperate aflate pe stoc este de aproximativ 1.000 unitati", a mai spus Diaconescu.

Impuls Leasing si-a inceput activitatea in aprilie 2007 si este controlata de grupul elvetian Impuls Leasing International, care detine 90% din capitalul social, Razvan Diaconescu si Michael Unterguggenberger, detinand, la randul lor, cate 5% din actiuni.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri