Generali Asigurari, companie membra a grupului cu acelasi nume, a obtinut in primul semestru un volum total de prime brute subscrise de 234,4 milioane de lei, cu 4,4% mai mic decat in perioada similara a anului precedent, insa profitul a crescut cu 94%, pana la 18,9 milioane de lei, conform standardelor romanesti de contabilitate.
„Dincolo de volumul de vanzari, urmarim cu foarte mare atentie parametrii de profit. Constatam un profit semnificativ pentru Generali in primul semestru, efect direct al unui control al costurilor si al unui management corect al daunelor, printr-un sistem performant de depistare a fraudelor. Pentru 2010, principalul nostru obiectiv este sa fim profitabili si sa ne mentinem organizatia sanatoasa, capabila de a face fata oricaror dificultati in mediul imprevizibil din prezent”, a declarat Marie Kovarova (foto), director general in cadrul Generali Asigurari.

De asemenea, in primele 6 luni din an nivelul despagubirilor platite de companie in primul semestru, acesta a avansat cu 17,21% fata de ianuarie-iunie 2009, potrivit unui anunt al asiguratorului.

In acelasi timp, compania a obtinut o crestere de circa 2% pe segmentul de asigurari de viata, ajungand la un volum de prime brute subscrise de 45,3 milioane lei.

Cea mai buna evolutie (+26,3%) a inregistrat-o segmentul de asigurari de viata unit-linked (asigurari de viata cu componenta investitionala n.red.), asigurarile individuale traditionale inregistrand o crestere de 4,7% pana la 26 milioane de lei.

In luna iunie, vanzarile de polite de viata au inregistrat un plus de 106% fata de perioada similara a anului trecut. De asemenea, numarul de polite noi pe categoria de asigurari de viata individuale a fost cu 86% mai mare decat in iunie 2009.

„Rezultatele au fost impulsionate de o oferta speciala, desfasurata in perioada mai-iunie 2010, prin care Generali Asigurari acorda un bonus de 600 lei pentru servicii de sanatate fiecarui client nou de asigurari de viata”, se precizeaza in comunicatul companiei.

Pe segmentul de asigurari generale s-au subscris 189,1 mil. lei, in scadere cu 5,7% fata de perioada similara 2009. In pofida unei scaderi usoare pe segmentul non-viata, au existat linii de business pentru care s-au raportat rezultate foarte bune. De exemplu, segmentul asigurarilor de accidente si sanatate a avansat cu148%, cel de asigurari de incendiu pentru riscuri industriale cu 23% si asigurarile de locuinta au crescut cu 19%.

„Ne bucuram sa constatam cresteri de doua sau chiar trei cifre pe segmente cu mare potential de dezvoltare in viitor. Din pacate, asigurarile casco sunt in continuare afectate de scaderea semnificativa a pietei auto si a celei de leasing. Incercam sa compensam acest lucru prin campanii atractive de promovare a produselor noi si de sustinere a celor deja existente in portofoliul companiei”, a mai explicat Kovarova.

La nivel de grup, profitul net al Generali s-a ridicat la 873 milioane de euro o crestere de 73,2% fata de aceeasi perioada a anului trecut cand profitul inregistrat insuma 504 milioane de euro.

Primele brute subscrise ale Generali Group au atins nivelul de 38,1 miliarde de euro, ceea ce reprezinta o crestere de 9,1% de la 34,7 miliarde de euro la 30 iunie 2009.

Cresterea a fost determinata de majorari ale primelor pe segmentul viata pana la 26,4 miliarde euro (+13,3%) si de o dezvoltare usoara pe segmentul non-life totalizand prime subscrise de 11,8 miliarde EUR (+0,7%), in ciuda contextului macroeconomic dificil.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri