Compania aeriana cu tarife scazute Wizz Air a incheiat un parteneriat cu BCR in vederea lansarii unui card de credit sub sigla MasterCard.
Cardul lansat de cele doua companii are limita maxima de 20.000 de lei (fara garantii) si perioada de gratie de 53 de zile. “Estimam ca pana la sfarsitul anului sa emitem 3.000 de carduri. Acest card va fi disponibil in sucursalele BCR si prin intermediul call-center-ului bancii”, a declarat Gyorgy Abran (foto), director comercial Wizz Air.

Cardul are atasat si un program de loialitate: bonus 4% la achizitionarea produselor si serviciilor Wizz Air prin wizzair.com si 2% pentru tranzactiile efectuate direct la POS-urile comerciantilor si pe internet. Punctele acumulate in urma programului de loialitate pot fi folosite pentru cumpararea de bilete de avion si servicii Wizz Air.

Primii 2000 de clienti care achizitioneaza cardul de credit BCR Wizz Air vor primi 20.000 de puncte bonus (200 de lei) pe care le pot folosi pentru a cumpara bilete de avion sau alte servicii prin intermediul wizzair.com.

Cardul de credit BCR Wizz Air mai beneficiaza si de asigurarea cumparaturilor pentru 100 de zile de la achizitie, reduceri la partenerii BCR, posibilitatea de inrolare la serviciul 3D Secure pentru tranzactiile efectuate pe internet, notificari prin SMS si extras de cont lunar gratuit.

Wizz Air este la cel de-al doilea parteneriat cu grupul Erste. "In Ungaria, la doar 1 an de la lansarea unui card asemanator am ajuns la un numar de 10.000 clienti", a mai spus reprezentantul companiei low-cost.

Wizz Air a transportat 1,65 milioane pasageri in relatia cu Romania, in 2009, in crestere cu 87% fata de anul precedent, iar pentru acest an estimeaza sa atinga cifra de doua milioane de pasageri.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri