Citibank a inaugurat prima agentie digitalizata din Romania, dupa lansarea celor mai recente agentii smart banking in New York, Tokyo, Singapore si Hong Kong. Clientii Citibank pot beneficia acum de o experienta bancara unica, precum si de produse si servicii bancare personalizate prin intermediul celor mai inovatoare tehnologii din noua agentie smart banking din Baneasa Shopping City Bucuresti.
Pentru a oferi o experienta bancara unica si flexibila clientilor din mediul urban, agentia smart banking ofera urmatoarele elemente inovatoare in materie de design si tehnologie inalta:

• ATM cu posibilitate de retragere a numerarului in lei si euro – primul de acest tip din Romania
• VideoPhone – serviciu de videoconferinta 24/7 cu display Apple ce permite discutia fata in fata cu un consultant CitiPhone
• Terminal Citibank Online – statie de lucru cu display Apple unde clientul poate accesa website-ul Citibank si realiza tranzactii prin Citibank Online
• Perete electronic de prezentare – un ecran digital interactiv de 46’’ cu prezentarea produselor si serviciilor Citibank
• Perete media – panou LCD de dimensiuni mari (2.1 x 1.25 m) ce prezinta o colectie actualizata de stiri, indici bursieri, ratele cursului valutar si informatii despre produse
• Brosuri electronice – brosuri interactive Apple IPAD ce contin prezentari ale produselor si serviciilor Citibank
• Retea wireless disponibila pentru toti clientii mall-ului.

Agentia este deschisa zilnic, de la 10.00 la 19.00. In afara orelor de program, clientii au acces 24/7 la solutii bancare alternative (VideoPhone, terminal Citibank Online si ATM) in cadrul agentiei.

Pentru un tur virtual al agentiei, puteti accesa https://www.citibank.ro/video/citibank_ro.mpg.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri