Posesorii de carduri MasterCard din Romania au efectuat cu 30% mai multe tranzactii la comercianti in 2010, comparativ cu anul 2009, iar platile realizate cu carduri Maestro au intregistrat o crestere de 16%, potrivit datelor publicate de operatorul de carduri.

Evolutia pozitiva a tranzactiilor realizate cu cardurile MasterCard si Maestro este vizibila nu doar in mediul real, ci si in comertul online, sustine Denisa Mateescu (foto), general manager pentru Romania si regiunea Balcanilor in cadrul MasterCard Europe.

„In 2010, conform estimarilor noastre, tranzactiile in comertul electronic cu carduri MasterCard si Maestro au crescut cu 49%, iar volumul brut al tranzactiilor in comertul electronic a avut o crestere de 37%. Trebuie mentionat ca aceste cifre se refera la intreg comertul electronic din Romania, privit din perspectiva detinatorilor de carduri emise in tara", explica Denisa Mateescu.

Din analizele MasterCard reiese faptul ca marea majoritate a tranzactiilor de e-commerce au loc pe site-uri din afara tarii.

„Perioada economica dificila a fost un factor care i-a determinat pe romani sa inteleaga mai bine instrumentele de plata pe care le detin si sa le utilizeze corect, pentru a-si eficientiza bugetul", a adaugat Mateescu.

MasterCard promoveaza migrarea tranzactiilor realizate cu numerar catre plata cu cardul de mai multi ani, iar in 2009 compania a lansat si programul educational EduCard. MasterCard este al doilea operator de carduri de pe plan mondial.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri