HP a anuntat lansarea celei mai complexe linii de produse si servicii digitale pentru divertiment din istoria sa, ca si introducerea pe piata mondiala de noi camere digitale cu facilitati multiple si serviciul Snapfish de filme pentru acasa, simplificand astfel utilizarea fotografiilor digitale.

In acelasi timp, compania a trecut pe locul 3, de pe locul 4, in topul primelor 10 companii ale Biroului de Brevete si Marci al Statelor Unite. "Anul trecut, HP a obtinut 1797 de brevete, ceea ce i-a permis ascensiunea de la pozitia a patra detinuta in anul 2004. Suntem multumiti sa constatam ca eforturile depuse in cercetare au fosr recunoscute printr-un numar important de brevete", a spus Shane Robison, vicepresedinte executiv si director pentru strategie.

El a anuntat ca HP va continua de asemenea sa isi foloseasca portofoliul de brevete printr-o strategie de licentiere IP anuntata pentru prima oara in anul 2003. De atunci, HP si-a marit de patru ori valoarea portofoliului de brevete. HP dispune de aproximativ 15.000 de brevete in Statele Unite si de 30.000 in intreaga lume. HP a inceput astfel anul 2006 cu brio, lansand noua modele de televizoare cu definitie inalta, patru notebook-uri de consum si un PC desktop pentru divertisment digital, pe langa sapte camere digitale ultra-compacte, cu facilitati multiple si un serviciu de filme pentru acasa.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Citește și
Halep, după victoria de la Dubai: E special, al 20-lea titlu al meu, în 2020
Setari Cookie-uri