Compania de servicii call center Valoris Center a generat in 2010 afaceri de 1,35 mil. euro, in crestere cu 56% fata de 2009, evolutia datorandu-se in special proiectelor mari castigate in a doua jumatate a anului trecut. Marja de profit a fost de 7%.
“Sunt incantata sa raportam rezultate foarte bune in ciuda prelungirii crizei economice. Anul 2010 a fost un an spectaculos pentru Valoris, un an cu investitii majore, contracte importante, schimbari organizationale si o crestere care a depasit semnificativ estimarile. Suntem o afacere profitabila cu un bilant echilibrat“, a declarat Cristina Man, director general Valoris Center.

Compania a gestionat in 2010 peste 5 milioane de apeluri, avand 250 de agenti.

“Tinta Valoris pentru 2011 este o cifra de afaceri de 1,7 milioane de euro, in crestere cu 25% fata de anul 2010. Ne bazam in estimarile facute pe contractele nou semnate si pe planul de extindere catre noi piete, atat in Romania cat si in alte regiuni”, a continuat Man.

Printre clientii companiei se numara Romtelecom, Porsche Finance Group, Kyocera sau Garanti Bank.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri