GroupOn va lansa saptamana viitoare o aplicatie inovativa prin care compania spera sa schimbe pentru totdeauna felul in care vom manca si ne vom distra, scrie presa internationala. GroupOn Now va avea oferte zilnice, reducerile fiind targetate in functie de locul si ora fiecarui user.
Atunci cand un client va deschide aplicatia GroupOn Now acesta va vedea doar doua butoane – “Mi-e foame” si “Sunt plictisit”.

Fiecare alegere ii va prezenta acestuia o gama larga de restaurante, baruri sau locuri de distractie de unde sa aleaga, toate targetate in jurul zonei in care se afla si in functie de ora. Acest instrument poate ajuta in mod substantial business-urile mici si medii al caror trafic de clienti variaza puternic in timpul unei zile sau saptamani, prin oferirea de cupoane cu reduceri in anumite perioade in care numarul clientilor scade, in mod normal.

Pana in prezent, clientii rezervau cupoanele si se duceau, intr-un interval larg de timp, cand doreau, sa profite de ele. Cu GroupOn Now acestia se vor duce “pe loc” si vor folosi cupoanele aproape “in timp real”, subliniaza Andrew Mason, CEO al companiei americane.

Sursa Foto: BizTelevision.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri