Romtelecom isi lanseaza un mall online

Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixa din Romana, devine primul operator de comunicatii de pe piata locala care lanseaza un mall online care ofera produse precum electronice, echipamente pentru casa si gradina sau articole sportive si de lifestyle.

Platforma online clickshop este administrata de Romtelecom si dezvoltata de Deutsche Telekom, grupul german care detine 30% din OTE, actionarul principal al Romtelecom. Romania este a treia tara in care Deutsche Telekom lanseaza un astfel de magazin online, dupa Germania (t-online.de) si Austria.

Transportul produselor achizitionate este gratuit pentru orice comanda de peste 300 de lei.

„Prin clickshop.ro , vrem in primul rand sa raspundem asteptarilor oamenilor tineri, activi, obisnuiti sa isi gestioneze cat mai eficient timpul si care atunci cand au nevoie de anumite lucruri, de cele mai multe ori diferite, vor sa le aiba la indemana, intr-un singur loc”, spune Ovidiu Ghiman, director executiv pentru strategie si comercial rezidential in cadrul Romtelecom.

Romtelecom intra astfel pe o piata estimata la circa 250 de milioane de euro anul acesta, in crestere cu circa 50 de milioane de euro fata de 2010. Principalul jucator pe piata de comert online este eMag, cu afaceri de 102 milioane de euro anul trecut, iar produsele IT&C reprezinta circa 60% din vanzarile de pe acest segment.

Cei care vor sa afle mai multe informatii despre produse ori timpul de livrare al acesteia pot suna la 021.9262, numar cu tarif normal in reteaua Romtelecom, disponibil de luni pana sambata, in intervalul orar 08:00-22:00 si duminca, intre 10:00-15:00.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri