Nokia: De ce ar trebui ca marketerii sa foloseasca aplicatiile mobile pentru publicitate

Pe piata din Romania domina trei magazine de aplicatii mobile – App Store al Apple, magazinul Android al Google si, pe locul trei se situeaza OVI al Nokia, conform lui Jure Sustersic, forum & developer community business development manager, Nokia. De ce ar trebui sa opteze oamenii de marketing in a include advertising in aplicatii?


Oficialul Nokia, prezent la Mobile Marketing Conference, a trecut in revista trei motive pentru care marketerii ar trebui sa opteze pentru a folosi aplicatiile mobile pentru a targeta clientii.

“In primul rand, ai beneficiul de a distribui aplicatia printr-un magazin specializat, bine pus la punct”, spune el. Apoi, marketerul are posibilitatea de a face experienta mai imersiva - “aplicatia este integrata acolo, in mobil, tot timpul, nu trebuie sa te duci la search/bookmark in browser”, spune acesta.

In al treilea rand, oamenii de marketing pot comunica mai usor cu producatorul aplicatiei respective si sa afle mai multe date despre interactiunea utilizatorilor cu reclamele, avand totodata posibilitati de monetizare si monitorizare mai ridicate.

In prezent, pe plan global, sunt active circa 4 mld. telefoane mobile, dintre care 1,08 sunt smartphone-uri.

Cititi si Magazinele de aplicatii mobile - un business cu cresteri impresionante

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri