Baza de clienti a UPC Romania a scazut cu 16.700 in primul trimestru, la circa 1,14 milioane, insa numarul abonamentelor a coborat cu numai 11.500, compania castigand utilizatori pe toate serviciile cu exceptia televiziunii analog, potrivit Mediafax.
Astfel, numarul abonamentelor generatoare de venituri a coborat la 1.540.700 de unitati, clientii noi care au optat pentru pachete compuse din mai multe tipuri de servicii (video, internet, telefonie) atenuand impactul declinului numarului total de utilizatori.

Serviciile video, de cablu analog, cablu digital sau televiziunie prin satelit (DTH), au inregistrat aceeasi scadere a numarului de utilizatori ca si declinul numarului total de clienti.

Numarul de abonamente la cablu analog a scazut cu peste 46.000, la 599.700, in timp ce serviciile de cablu digital au inregistrat o crestere de 20.600 de clienti, la 304.500. Pe DTH, UPC a inregistrat o crestere de 8.900 a numarului de utilizatori, la 235.500.

Numarul abonatilor la serviciile de internet oferite de companie a urcat cu 1.200, la 256.200, iar pe segmentul de telefonie compania a castigat 4.000 de clienti, ajungand la 144.800 de utilizatori.

Controlata de grupul american Liberty Global, UPC Holding este inregistrata in Olanda si are peste 8,8 milioane de clienti in noua tari din Europa si alti un milion de utilizatori in Chile, unde este prezenta prin brandul VTR.

Veniturile UPC Holding au crescut in primul trimestru cu 9% fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 977 milioane euro, datorita fluctuatiilor de pe pietele valutare si cresterii organice a incasarilor.

Profitul operational al companiei a urcat totodata cu 32%, la 215 milioane euro.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri