Microsoft a semnat un parteneriat cu cel ma mare motor de cautare din China, Baidu, pentru a oferi functiile de cautare in limba engleza utilizatorilor chinezi, scrie Los Angeles Times.
Intelegerea, care a fost anuntata saptamana aceasta, a venit la peste un an dupa ce Google a ales sa se retraga din China, in mare parte din cauza neintelegerilor privind cenzura. Gigantul american a cedata astfel putin sub jumatate din cota de piata detinuta catre Baidu.

Baidu a incercat de mult timp sa egaleze functiile de cautare in engleza pe care le are Google. Pana la finalul anului va introduce insa functii similare ale motorului de cautare Microsoft Bing. Va fi insa o versiune care va trebui sa adere la nivelul ridicat de cenzura din statul comunist.

Baidu acopera 83% din piata chineza a cautarilor, cel mai mare stat dupa numarul de internauti – peste 470 de milioane.

Afacerea va putea lansa Baidu si pe alte piete internationale, a subliniat Kaiser Kuo, purtator de cuvant al motorului de cautare chinez.

De cealalta parte, contractul va permite Microsoft sa intre puternic pe piata din China, motorul de cautare american avand in prezent o cota de piata foarte mica in regiune.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri