Orange, cel mai mare operator de telecomunicatii de pe piata locala, a investit in ultimul an peste 1,3 milioane de euro pentru reamenajarea a 11 magazine proprii. Designul a fost realizat dupa conceptul utilizat in unitatile operatorului in Europa de Vest, anunta compania

Programul de reamenajare a retelei de magazine Orange a inceput anul trecut, iar pana acum au fost renovate 11 magazine din Bucuresti (Plaza, Mosilor, Iride Business Park, Piata Victoriei) si din tara (Alba Iulia, Cluj, Constanta-City Mall, Galati-Mazepa, Oradea-Lotus, Resita, Zalau).

"Reamenajarea are la baza conceptul Next - One Design al Grupului France Telecom - Orange, implementat pentru a integra functionalitatile specifice retailului telecom modern. In prezent, acest concept este folosit in peste noua tari, printre care Franta, Spania, Elvetia, Austria si Polonia si a fost adaptat special pentru Romania", afirma oficialii operatorului.

In magazinele nou amenajate, utilizatorii vor putea sa incerce telefoane, sa afle cum functioneaza diferite jocuri si aplicatii si sa testeze serviciile de date mobile prin intermediul laptopurilor si tabletelor.

Orange Romania are o retea de distributie, cu 99 magazine proprii, 171 in regim de franciza, 117 puncte de vanzare pe baza parteneriatului cu lantul de retail Euro GSM si 77 cu Say.

Compania este cel mai mai mare operator de telecomunicatii de pe piata locala, cu venituri de 222 de milioane de euro si 10,27 de milioane de clienti in primul trimestru din acest an.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Crama unde Inteligenta Artificiala "descopera" secretul lui Bacchus