Concernul suedez Ericsson AB, cel mai mare producator de echipamente de telecomunicati, a inregistrat in ultimul trimestru al anului trecut un profit cu 52 % mai mare decat in perioada similara a anului 2004, ca urmare a veniturilor nete de 900 milioane de euro. De asemenea, Sony Ericsson Mobile Comunication, divizia de telefonie mobila grupului suedez, a raportat un profit aproape dublu in comparatie cu aceeasi perioada din 2004, acesta ridicandu-se la 144 milioane de euro, scrie Forbes.

Ipod-ul celor de la Apple se vinde mai bine

Oficialii companiei Sony Ericcson au indicat vanzari ridicate ale modelului de telefon mobil cu walkman, care de la punerea sa in vanzare in august 2005 a fost livrat in peste 3 milioane de unitati. Aceste rezultate s-au materializat in cel mai bun semestru din punct de vedere financiar pentru compania de telefonie mobila. Cele mai mari cereri au fost inregistrate pe pietele din America de Nord si America Latina, unde numarul de unitati Sony Ericsson a crescut cu 82 de procente comparativ cu trimestrul patru din 2004. Singura regiune unde s-a inregistrat o scadere a vanzarilor a fost Europa de Vest, scaderea fiind de 4,3 %.

Si Apple a inregistrat cel mai bun trimestrul din istorie, ca urmare a vanzarilor record de unitati din linia de playere de muzica iPod. Producatorul american de echipamente IT a anuntat ca numai in ultimele luni din anul 2005 a vandut 14 milioane de unitati, cu mult mai mult decat unitatile walkman comercializate de Sony Ericsson.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri