Veniturile Google au crescut cu 32% in trimestrul al doilea, la peste 9 miliarde de dolari, iar profitul net a urcat cu 35%, la 2,5 miliarde de dolari, depasind si cele mai optimiste estimari de pe Wall Street.

Actiunile companiei au crescut cu 12% datorita rezultatelor neasteptat de bune, calmand temerile investitorilor ca lupta de pe piata socializarii online cu Facebook si Twitter costa prea mult si afecteaza cresterea, transmite Reuters, potrivit Mediafax.

Spoturile publicitare afisate odata cu rezultatele cautarilor online, combinate cu operatiunile companiei pe piata de display advertising si publicitate mobila au contribuit cel mai mult la cresterea veniturilor, dupa primele trei luni sub conducerea noului director executiv Larry Page.

Totodata, debutul solid al Google+, reteaua de socializare prin care Google vrea sa detroneze Facebook, a generat un val de optimism.

Page a declarat, intr-o conferinta cu analistii, ca Google+ are, la numai doua saptamani de la lansare, peste 10 milioane de utilizatori, desi inscrierea se poate face momentan doar pe baza de invitatie si serviciul este inca in faza de teste.

Google a angajat 2.450 de persoane in trimestrul al doilea, numarul total al angajatilor urcand la 28.768. Larry Page a sugerat ca ritmul in care compania angajeaza ar putea incetini, deoarece decizia de la inceputul anului de a mari salariile cu 10% a avut un impact neasteptat de pozitiv asupra loialitatii.
Pe langa campania de angajari, Google a cumparat sase companii in trimestrul al doilea.

La nivelul primelor sase luni, veniturile Google au crescut cu 29%, la 17,6 miliarde de dolari, iar profitul net a urcat cu 13%, la 4,3 miliarde de dolari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri