Retailerul de electronice si electrocasnice Domo a anuntat ca va investi circa 2,5 milioane de euro in amenajarea a opt magazine care vor fi deschise in urmatoarele patru luni.
Magazinele vor avea in total o suprafata de 12.000 de metri patrati, printre orasele vizate numarandu-se Sibiu, Constanta, Oradea si Botosani, informeaza Mediafax.

In primele sapte luni din acest an, Domo a deschis cinci magazine, la Sfantu Gheorghe, Focsani, Buzau, Bucuresti si Ramnicu Valcea, in urma unor investitii totale de aproximativ un milion de euro. Cele cinci spatii au o suprafata cumulata de 5.000 de metri patrati, a anuntat compania, intr-un comunicat.

In acelasi timp, in urma unui proces de optimizare a retelei, in acest an au fost sau vor fi inchise 17 magazine neprofitabile de dimensiuni mai mici, cu o suprafata totala de 10.000 de metri patrati.

Cu toate acestea, suprafata comerciala a retelei Domo va creste in acest an cu 7.000 de metri patrati, la 88.000 de metri patrati.Ultimul magazin deschis de Domo, la sfarsitul lunii iulie, a fost in centrul comercial Winmarkt Grand Center Ploiesti si are o suprafata de 1.400 metri patrati.

Domo are cea mai extinsa retea de retail din Romania, cu 126 de magazine si peste 1.550 de angajati.

Fondatorul Domo, Lorand Szarvadi, si cel al Technomarket, Nikolai Kitov, au anuntat anul trecut ca vor sa cumpere pachetul de actiuni, de 61,8% din capital, detinut de Trans Balkan Investments la compania rezultata in urma fuziunii celor doi retaileri.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri